Pivarski div Heineken pridružio se mreži Zaklade Ellen MacArthur kao partner kako bi potaknuo šire usvajanje ambalaže za višekratnu upotrebu.
Partnerstvo će se usredotočiti na razmjenu stručnosti, razvoj smjernica i poticanje šireg prihvaćanja modela ambalaže za višekratnu upotrebu u industriji.
U okviru strategije “Skuhajmo bolji svijet” Heineken će dati prioritet ambalaži za višekratnu upotrebu kako bi smanjio ovisnost o novim materijalima, ograničio otpad i smanjio emisije ugljika.
Partnerstvo se nastavlja na izvješće o napretku Zaklade Global Commitment 2024, koje pokazuje da je 64 % brendova i trgovaca pokrenulo pilot projekte ponovne upotrebe.
Heineken je postavio ponovnu upotrebu ambalaže u središte svojih ciljeva kružnog gospodarstva.
Tvrtka ima za cilj povećati količinu ambalaže za višekratnu upotrebu u svom globalnom poslovanju i razviti komercijalno održive modele koji podržavaju kružno gospodarstvo.
“Kao vodeća globalna pivovara prepoznajemo da je suradnja s industrijom ključna u stvaranju sustavnog pomaka prema povećanju ponovne upotrebe. Partnerstvo sa Zakladom Ellen MacArthur ključno je jer okuplja lidere industrije, vlade i nevladine organizacije kako s ciljem poticanja promjena”, istaknula je Joanna Price, glavna direktorica za korporativne poslove u Heinekenu.
Zaklada Ellen MacArthur ističe da nijedna pojedinačna organizacija ne može sama povećati upotrebu višekratne ambalaže.
“Povećanje stope ponovne upotrebe ključno je za rješavanje onečišćenja ambalažom. Da bi se to postiglo, suradnja je ključna. Nijedna pojedinačna organizacija ne može sama pokrenuti potrebne promjene”, kazao je Rob Opsomer, izvršni direktor za plastiku i financije u Zakladi Ellen MacArthur. Zaključio je kako se vesele suradnji s Heinekenom, tvrtkom koja ima iskustva u implementaciji modela ponovne upotrebe globalno, kako bi svi zajedno potaknuli ponovnu upotrebu u velikim razmjerima.



