spot_imgspot_img

Tesco testira nove QR kodove

U suradnji s GS1 Tesco je pokrenuo pilot-projekt zamjene tradicionalnih barkodova QR kodovima na vlastitim proizvodima.

Uz podršku GS1 sustava, cilj pilot-projekta je zamijeniti tradicionalne barkodove na 12 proizvoda vlastite Tescove marke mesa te voća i povrća na ograničenom broju prodajnih mjesta na jugu Engleske, prenosi portal packagingnews.co.uk.

Projekt je razvijen u suradnji s GS1 UK i 10 partnerskih dobavljača, a primarni cilj je prikupljanje podataka o roku trajanja i brojevima serija, kako bi Tesco mogao procijeniti kako QR kodovi temeljeni na GS1 standardima mogu poboljšati točnost označavanja datuma, smanjiti bacanje hrane i dodatno spriječiti prodaju proizvoda kojima je istekao rok trajanja.

QR kodovi nove generacije omogućuju jedinstveni digitalni identitet svakom proizvodu. Uz to, mogu sadržavati znatno više informacija, omogućujući trenutačan pristup točnim i ažurnim podacima o opskrbnom lancu, ali i stanju na policama u trgovinama.

Ovo je prvo testiranje ove vrste i opsega koje provodi neki britanski supermarket. Fokusira se na osnovne operativne podatke i postavlja temelje za buduće primjene – od povezivanja s informacijama o alergenima, podacima o porijeklu i održivosti, do uputa za recikliranje i drugih.

“Iako je projekt još u ranoj fazi, već vidimo koristi od povezivanja proizvoda s dinamičkim digitalnim informacijama koje pomažu kupcima da bolje upoznaju proizvode na našim policama. Osim što poboljšava korisničko iskustvo i donosi dodatnu vrijednost opskrbnom lancu, istražujemo i kako QR kodovi mogu pomoći Tescu u područjima poput sljedivosti, usklađenosti, održivosti i komunikacije na polici”, istaknula je Isabela De Pedro, direktorica razvoja opskrbnog lanca i promjena u Tescu.

Novo istraživanje GS1 UK pokazuje da je 11 % njihovih članova već implementiralo QR tehnologiju, dok ih 33 % planira to učiniti u sljedećih 12 mjeseci.

Također se ističe da se usvajanje ove tehnologije podudara s ključnim poslovnim prioritetima: 31 % članova istaknulo je istraživanje novih prodajnih kanala kao glavni cilj, dok je 25 % navelo potrebu za usklađivanjem s novim zakonodavstvom.

Iain Walker, direktor industrijske suradnje u GS1 UK, izjavio je: “Ovaj pilot-projekt jasan je znak da maloprodajna industrija ulazi u novo poglavlje. Tesco predvodi promjene, pokazujući kako digitalni identitet proizvoda može donijeti vrijednost i za tvrtke i za potrošače.”

spot_img

Obavezno pročitajte

Povezani članci