spot_imgspot_img

Amcor i Mediacor lansiraju ponovno punjive vrećice

Amcor u suradnji sa slovenskom tvrtkom za proizvodnju hrane i proizvoda za kućnu njegu Mediacor lansira “recycle-ready” vrećicu s lijevkom za tekuće proizvode brenda Nana u Italiji, Njemačkoj i Austriji, prenosi portal packagingeurope.com.

Amcor poručuje da je Nana prvi brend koji je prihvatio AmPrima vrećicu za ponovno punjenje od dvije litre u sektoru kućanstva i osobne njege, a sve kako bi ubrzao prelazak na laganu ambalažu od jednog materijala koja upotrebljava manje plastike. Brend Nana i inače od početka za ambalažu koristi reciklirajuće PET boce izrađene od 100 % recikliranog materijala.

Korištenjem AmPrima vrećice za ponovno punjenje, Nana je ovim pakiranjem od dvije litre smanjila količinu plastike za 80 % i ugljični otisak svoje ambalaže za do 64 % usporedi li se ono s punjenjem od dvije PET boce oblikovane puhanjem zapremine jedne litre. Smanjenje je izračunato pomoću Amcorovog ASSET modela procjene životnog ciklusa koji je certificirao Carbon Trusta.

Budući da je e-trgovina važan prodajni kanal ovog brenda, Nana je trebala rješenje koje je istovremeno lagano i izdržljivo. Vrećica za punjenje AmPrima od dvije litre ima certifikat Međunarodnog udruženja za siguran prijevoz (ISTA) 6A, što znači da zadovoljava stroge standarde izdržljivosti u lancu opskrbe e-trgovine i podnosi testove pada s visine od 1,5 metara bez curenja ili loma.

Iz slovenske tvrtke navode da je vrećica za punjenje u skladu s certifikatom EcoLabel koji potrošačima pokazuje da proizvod zadovoljava stroge ekološke standarde. Amcor dodaje da vrećica ima certifikat Cyclos-HTP za recikliranje u Italiji, Njemačkoj i Austriji te da može inkorporirati i sadržaj recikliranog materijala nakon potrošnje (PCR), što pomaže brendovima da se usklade s Uredbom Europske unije o ambalaži i ambalažnom otpadu (PPWR).

spot_img

Obavezno pročitajte

Povezani članci