spot_imgspot_img

DS Smith osmislio reciklirajući displej za lansiranje Carlsberg piva u Njemačkoj

DS Smith je u suradnji s Carlsberg grupom razvio displej od reciklirajućeg valovitog kartona za lansiranje premium piva Kronenbourg 1664 Blanc na njemačkom tržištu, prenosi portal packaginginsights.com.

“U DS Smithu specijalizirani smo za razvoj rješenja za displeje koja ne samo da podižu prisutnost brenda, već i podržavaju kružno gospodarstvo”, istaknuo je Ronny Paassen, strategic account manager u DS Smithu.

Displej je u potpunosti izrađen od reciklirajućeg valovitog kartona.

“Ovaj projekt s Carlsbergom primjer je kako održivi dizajn i inovacije materijala mogu osigurati odgovarajuće performanse i ekološku odgovornost.”

Displej od kartona na bazi vlakana dizajniran je za visoku vidljivost. Predstavlja siluetu boce izrezanu po konturama, odlikuje ga profinjen offset tisak s lakiranom završnom obradom i tiskani unutarnji poklopac kako bi se istaknuo izgled brenda.

Osiguranje vidljivosti brenda

Kako su objavili iz DS Smitha, rješenje povećava interakciju s kupcima i vidljivost brenda u trgovini. Također se kaže da ima modularni dizajn koji omogućuje fleksibilno postavljanje i skalabilnost na temelju maloprodajne lokacije.

Franz Engelhardt, voditelj marketinga za 1664 Blanc u Carlsberg Groupu u Njemačkoj, ističe: “Lansiranje piva 1664 Blanc u Njemačkoj bila je ključna prekretnica za nas, a DS Smithov izložbeni prostor odigrao je važnu ulogu u oživljavanju brenda na prodajnom mjestu. Njegov vrhunski i privlačan izgled, u kombinaciji s održivim materijalima, pomogli su nam stvoriti nezaboravan prvi dojam i uspješan ulazak na tržište.”

Iz DS Smitha dodaju da izložbeni prostor nudi tiskane potporne elemente koji ojačavaju strukturu cjelokupne ambalaže tijekom otpreme i održavaju njezin estetski integritet. Korištenje premazanog kraft papira pomaže u trajnosti i smanjuje potrebu za plastičnim ili kompozitnim materijalima.

spot_img

Obavezno pročitajte

Povezani članci