spot_imgspot_img

Pakiranje ograničene serija Cadbury čokolada mijenja dizajn na hladnom

Cadburyjeva nova limitirana serija čokolada imat će omot koji se aktivira na hladnom i mijenja boju te otkriva skrivene dizajne kada se pohrani u hladnjak.

Četiri čokoladice Cadbury Dairy Milk Summer Edition ograničenog izdanja i novi okus Cadbury Dairy Milk Iced Latte bit će omotane u ambalažu ukrašenu ležaljkama, suncobranima, zmajevima i napuhancima kako bi podsjećale na “tradicionalno” ljeto.

Svaka će imati sliku koja potiče potrošače da se “opuste i otkriju”. Kada se stave u hladnjak, termokromatska tehnologija pakiranja će se aktivirati, otkrivajući tamnoplavu boju i jedinstveni dizajn.

Ovaj redizajn ima za cilj potaknuti raspravu o tome gdje bi čokoladu trebalo čuvati kada stigne na police tijekom ljetnih mjeseci. Trgovcima će se ponuditi miješana kutija čokolada Chill To Reveal od 110 g, a potrošači će se poticati da ih sve pronađu i sakupe. Lansiranje će podržati i aktivacije u trgovini te digitalne aktivacije.

“Ovog ljeta Cadbury Dairy Milk ponovno potiče raspravu o čuvanju čokolade u hladnjaku”, kaže Mara Popa, mlađa voditeljica brenda u Cadbury Dairy Milku. “Naša nova linija Cadbury Dairy Milk Summer Editions sadrži pakiranja aktivirana hladnoćom, podsjećajući potrošače da je čokolada odlična opcija za grickanje za toplijeg vremena.

Počevši od ove godine, matična tvrtka Cadburyja, Mondelēz International, udružila je snage s tvrtkama Amcor i Jindal Films kako bi omotali otprilike 300 milijuna Cadbury čokoladica za dijeljenje u 80 % recikliranu plastiku dobivenu naprednom tehnologijom recikliranja. Očekuje se da će se time smanjiti potrošnja djevičanske plastike za oko 600 metričkih tona svake godine.

spot_img

Obavezno pročitajte

Povezani članci