spot_imgspot_img

U Targetu se prodaje vino u papirnatim bocama

Frugalpacove papirnate boce za vino, izrađene od 94 % recikliranog kartona i certificiranog plastičnog pouch pakiranja koja se može reciklirati, stigle su na police Targeta.

Svaka Frugal boca sastoji se od recikliranog tijela od papira i poucha namijenjenog za pakiranje hrane u kojoj je vino. Pouch je napravljen od polietilen metaliziranog poliesterskog laminata, a iz tvrtke Frugalpac objašnjavaju da je certificiran kao reciklabilan.

Za bocu se koristi 77 % manje plastike nego za plastičnu bocu. Također, proizvođač tvrdi da je pakiranje proizvedeno bez kemikalija, a papirnate i plastične komponente mogu se odvojiti i staviti u pripadajuće spremnike za recikliranje.

Frugal boca teži 83 g te je do pet puta lakša od standardne staklene boce što doprinosi smanjenju troškova transporta.

Prema neovisnoj analizi tvrtke Intertek, ugljični otisak standardne staklene vinske boce iznosi 440 g CO2, dok je onaj Frugal boce 91,9 g CO2 što papirnatu alternativu čini 84 % manje ugljično-intenzivnom.

Budući da je njihovo vanjsko pakiranje u potpunosti izrađeno od recikliranog kartona, boce su također kompatibilne s brendiranjem od 360 stupnjeva, što povećava njihovu privlačnost na policama.

Target tvrdi da je prvi veliki trgovac u SAD-u koji je naručio pošiljke vina u papirnatim bocama u svim svojim trgovinama.

spot_img

Obavezno pročitajte

Povezani članci