spot_imgspot_img

PepsiCo predstavio novi korporativni logo

PepsiCo je predstavio novi korporativni logotip za koji ovaj div u industriji grickalica i pića tvrdi da obuhvaća energiju, optimizam i ambiciju tvrtke u 2025. i budućnosti. Iz tvrtke podsjećaju da je logotip korporativnog brenda ostao isti gotovo 25 godina, dok je poslovanje raslo i transformiralo se na mnogo načina.

“Naš novi identitet hrabro odražava tko smo u 2025.: tvrtka sa širokim dosegom, koja teži pozitivnom utjecaju diljem svijeta i neusporedivoj obitelji omiljenih brendova hrane i pića”, rekao je predsjednik uprave i izvršni direktor PepsiCo-a Ramon Laguarta.

Lansiranje novog korporativnog logotipa također je prilika za isticanje dubine i raznolikosti portfelja proizvoda tvrtke, budući da samo oko petine (21 %) potrošača može imenovati PepsiCo brend osim Pepsi, dodaje se.

Novi logotip bit će ugrađen u redizajniranu web stranicu PepsiCo.com i u kanale društvenih mreža tvrtke, kao što su LinkedIn, Instagram, YouTube i TikTok.

Novi logo će se postupno uvoditi na sva tržišta i kanale, te na ambalažu za hranu i pića, povezujući PepsiCo-ov portfelj potrošačkih marki s korporativnim brendom.

Novi korporativni logotip

Slovo P nalazi se u središtu logotipa, okruženo oblicima i simbolima koji predstavljaju vrijednosti koje vode tvrtku u budućnost: usmjerenost na potrošača, održivost i izvrstan okus.

Paleta boja inspirirana je bogatim tlom koje hrani PepsiCo-ovu hranu i osvježavajuća pića, a žive nijanse odražavaju predanost tvrtke ljudima i planetu.

Novi prilagođeni font, s malim slovima, prenosi osjećaj pristupačnosti koji odražava smjeli, na potrošača usmjereni duh PepsiCo-ovih brendova, objavila je tvrtka.

PepsiCo obuhvaća više od 500 brendova – uključujući Tostitos, Gatorade, Quaker, Siete i Poppi – i zapošljava više od 300.000 ljudi.

Tvrtka je osnovana prije 60 godina, spajanjem Pepsija i Lay’sa.

spot_img

Obavezno pročitajte

Povezani članci